دستور تهیه شربت نارنگی خوشمزه خانگی

  • ۱۳:۰۹

شربت نارنگی یک شربت خوشمزه و خاص و بسیار مقوی است که بسیار ساده و سریع تهیه می شود و می تواند از بدن شما در برابر سرما محافظت کند.

مواد لازم شربت نارنگی

  • 8 تا (10 عدد) نارنگی
  • 2 ق غ شکر

طرز تهیه شربت نارنگی:

ابتدا پوست نارنگی ها را گرفته و با استفاده از دستگاه آبمیوه گیری آب آن ها را بگیرید.

سپس شکر را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید تا دانه های شکر حل شود.

آب نارنگی آماده است آن را داخل لیوان بریزید و چند قطعه یخ اضافه کنید و میل نمایید.

خواص نارنگی و تمام فواید سلامتی ثابت شده از نارنگی

خواص نارنگی بسیار بی نظیر است. نارنگی 100 نوع بیماری را درمان می کند و پوست آن نیز برای درمان و سلامت بدن بسیار موثر است. نارنگی زیبایی پوست و مو را تضمین می کند. میوه پرخاصیت نارنگی سرد و تر، مفرح قلب، رافع خفقان، صفرا بر و فرونشاننده لهیب معده و کبد است ، میوه ای که مسکن اعصاب است و برای کلیه بیماران مفید است.

همچنین بخوانید :

غذا ها و شیرینی های معروف کرمانشاهی

طرز تهیه سس قارچ خانگی با خامه

طرز تهیه شیرینی نان لطیفه ای خوشمزه

اگر می خواهید شب راحت بخوابید چند دانه نارنگی بخورید. نارنگی, این میوه ی پاییزی چسبندگی خون را معالجه می کند، در نتیجه تصلب شرایین، ورم جدار عروق و سیاه شدن شریان، فلج ناقص و آنژین را بهبود می بخشد این میوه ی خوشمزه منبع غنی بتاکاروتن است و دارای مقادیر فراوانی ویتامین A است و برای پیشگیری از سرطان مفید است و به خاطر داشتن فسفر زیاد و ویتامین های فراوان، باعث تقویت حافظه و هوش می شود و برای رفع بی اشتهایی و کاهش گرمای غریزی بدن نیز مفید است ولی اینها تنها بخشی از خواص و فواید نارنگی است که در ادامه بخش سلامت تغذیه در نمناک خواهیم گفت.

منبع: lacook.avablog

  • ۱۲۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی